ادبیات و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات مالی به پروژه های نفتی با استفاده از تکنیک تلفیقی Dematel وanp

Published on می 2, 2024

دانلود ادبیات و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات مالی به پروژه های نفتی با استفاده از تکنیک تلفیقی Dematel وanp

ادبیات و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات مالی به پروژه های نفتی با استفاده از تکنیک تلفیقی Dematel وanp

دانلود ادبیات  و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات مالی به پروژه های نفتی با استفاده از تکنیک تلفیقی Dematel وanp

ادبیات و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات مالی به پروژه های نفتی با استفاده از تکنیک تلفیقی Dematel وanp

——-

ادبیات  و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات مالی به پروژه های نفتی با استفاده از تکنیک تلفیقی Dematel وanp

ادبیات و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات مالی به پروژه های نفتی با استفاده از تکنیک تلفیقی Dematel وanp

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: وورد
تعداد صفحات: 51
حجم فایل: 165
قیمت: 64900 تومان

بخشی از متن:
ادبیات و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات مالی به پروژه های نفتی با استفاده از تکنیک تلفیقی Dematel وanp
کیفیت یک محصول یا خدمت همان چیزی است که مشتری طلب می کند. اگر محصول یا خدمت ارائه شده در جنبه هایی خاص، کیفیت بسیار بالایی داشته باشد، اما مشتری بدان نیاز نداشته باشد، تنها هزینه ای است که پرداخته شده ولی ارزش افزوده ای ایجاد نکرده است(ابوطالبی، 1381، 1).
در نگاه نوین به کیفیت می توان گفت: کیفیت ضرری است که از لحظه ورود محصول به بازار به وجود می آید. این تعریف در نگاه اول نامفهوم به نظر می آید، اما یک محصول زمانی می تواند ارزش افزوده ایجاد نماید که خواسته های مشتریان را برآورده سازد. در فرآیندهای تولیدی کیفیت در مقابل پراکندگی قرار می گیرد. به صورتیکه برای دستیابی به یک فرآیند با کیفیت باید پراکندگی فرآیند تا حد امکان کاهش دهیم. توجه به این نکته ضروری است که کاهش پراکندگی گام دوم بهبود یک فرآیند می باشد. در گام اول می بایست تا میانگین فرآیند را در کنترل خود درآورده و از تولید محصولات حول میانگین اطمینان حاصل کنیم. برای کنترل یک فرآیند و دستیابی به یک فرآیند با کیفیت مدلها و تئوری های فراوانی ارائه شده و برای هر کدام از این مدل ها، ابزارهای کنترلی ایجاد شده که به وسیله آنها می توانیم کیفیت فرآیند را زیر نظر بگیریم(عربیان، 1386، 56).
دمینگ، کیفیت را میزان یکنواختی و یکسانی کالا یا خدمت مربوط تعریف می کند. جوزف جوران معتقد است که کیفیت عبارت است از مطابقت کالا یا خدمت با کاربرد آن، معنای دیگر این عبارت این است که استفاده کننده از کالا یا خدمت باید بتواند نیاز یا خواست خود را از آن کالا یا خدمت برآورده سازد(مختاری، 1383، 33).
فیلیپ کرازبی معتقد است کیفیت عبارت است از (کار بی نقص) یا (خرابی صفر). از نظر او کیفیت رایگان است و با تغییر تفکر مدیریت ارشد، کیفیت بهبود می یابد. کرازبی کیفیت را مطابقت یک محصول یا خدمت با الزامات از پیش تعیین شده تعریف کرده است. تعریف کیفیت از دیدگاه فایگنباوم عبارت است از توانایی یک محصول در برآوردن هدف مورد نظر که با حداقل هزینه ممکن تولید شده باشد. در فلسفه و در نظریه شناخت منظور از کیفیت، چگونگی یک چیز است. برای مثال خواص کمّی و یا خواص کیفی یا چونی(فیض آبادی، 1386، 78).
در زمینه‌ اقتصادی مرغوبیت و مطلوبیت مجموعه ویژگی‌های یک کالا و عرضه کننده آن (نه تنها از لحاظ کیفی بلکه از دیدگاه کمی، بها و غیره) که باعث می‌شوند آن کالا مورد تقاضا قرار گیرد و فروش رود(کورمن، 1390، 66).
در زمینه‌های اجتماعی و فردی شایستگی، صلاحیت، لیاقت – شایستگی و لیاقت یک شرکت و فراورده‌هایش برای ورود و دوام و پیشرفت در بازار(بیکر ، 2015، 66).
صفت نسبی این واژه «کیفی» و جمع آن «کیفیت‌ها» و گهگاه «کیفیات» است. به اصطلاح «کیفیت و کمیت» در فارسی «چندوچون» نیز گفته می‌شود. کیفیت در مقابل کمیت نیز قرار دارد. چگونگی و ماهیت یک پدیده یاشئی را کیفیت شئی یا پدیده می نامند و همچنین محتوا نیز شامل کیفیت می‌باشد. کيفيت عبارت است از آماده بودن خدمت يا کالا براي استفاده کننده که خود نيازمند کيفيت طراحي، انطباق، در دسترس بودن و مناسب بودن مکان ارائه خدمت است. کيفيت هيچ معنا و مفهومي بجز هر آنچه که مشتري واقعا مي خواهد، ندارد. به عبارت ديگر يک محصول زماني با کيفيت است که با خواسته ها و نيازهاي مشتري انطباق داشته باشد. کيفيت بايد به عنوان انطباق محصول با نياز مشتري تعريف شود(ایزو ، 2005، 12).
سازمان استانداردهاي بين المللي کيفيت را اينگونه تعريف مي کند: تماميت ويژگيها و خصوصيات محصول يا خدمت که توانايي برآورده کردن نيازهاي مشتري را دارد. به بيان سازمان ملي بهره وري سنگاپور کيفيت مجموعه اي از خصوصيات و مشخصات يک کالا يا خدمت است که احتياجات و رضايت مصرف کننده را تامين مي کند(کورمن، 1390، 66).

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

 

برای مشاهده توضیحات فایل  ادبیات و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات مالی به پروژه های نفتی با استفاده از تکنیک تلفیقی Dematel وanp  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت ادبیات و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات مالی به پروژه های نفتی با استفاده از تکنیک تلفیقی Dematel وanp روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود ادبیات و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات مالی به پروژه های نفتی با استفاده از تکنیک تلفیقی Dematel وanp

admin
Author: admin

Posted in:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *