وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM

Published on می 2, 2024

دانلود وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM

وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM

دانلود  وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM

وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRMدانلود وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM مبانینظریوپیشینهتحقیقتعیینفاکتو

——-

 وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM

وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 138
حجم فایل: 756
قیمت: 55310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 138 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبان‏ی‏ نظر‏ی‏ وپ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ تحق‏ی‏ق‏ تع‏یی‏ن‏ فاکتورها‏ی‏ موثرو فاکتورها‏ی‏ مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ CRM
‏مقدمه‏
‏ در سال‌هاي اخير با تحولات صورت گرفته در فن آوري‌هاي اطلاعات و ارتباطات با بوجود آمدن مفاهيم جديد در جهاني شدن ، فعاليت آزادانه ، افزايش نوآوري ، كاهش مستمر چرخه عمر محصولات و … شاهد طلوع مفهوم مديريت ارتباط با مشتري (CRM‏) به عنوان يك رويكرد مهم در كسب و كار بوده‌ايم كه هدف آن بازگشت به دوره‌ي بازاريابي شخصي است .
‏ اين مفهوم نسبتاً ساده‌اي است كه بيان مي‌دارد مشتريان مختلف محصولات مختلفي را مي طلبند ( الهي 1385) CRM‏ به سازمان‌ها و شركت‌ها كمك مي‌كند تا بفهمند كدام مشتري ارزش به دست آوردن ،‌كدام ارزش نگه‌داشتن ، كدام مشتري استراتژيك بوده ، كدام سودآور است و از كدام يك مي‌توان صرف نظر کرد ( عابدين 1385) ،‌شركت‌ها اغلب در فهم CRM‏ دچار مشكل مي‌شوند ، آنها تصور مي‌كنند كه مي‌توانند تنها با پياده سازي تكنولوژي به مزاياي CRM‏ دست يابند ، ولي آنها نمي‌دانند ، كه تنها در صورتي ميتوانند از مزاياي عمده كسب و كار CRM‏ بهره گيرند . كه به اتخاذ استراتژي كسب و كار مشتري محور كه موجب فرهنگ سازماني مشتري محور مي‌شود مبادرت نموده و سپس تكنولوژي مناسب و يكپارچه با زير ساخت IT‏ شركت را پياده سازي كنند .
‏دليل ديگري كه شركت‌ها را هنگام انتخاب CRM‏ دچار مشكل مي‌كند اين است كه هيچ فروشنده‌اي همه قابليت‌هاي CRM‏ كه مورد نياز شركت مي‌باشد را ارائه نمي‌دهد (‌ خانلري ، 1385)

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

 

برای مشاهده توضیحات فایل  وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM

admin
Author: admin

Posted in:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *