وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM
Published on می 2, 2024
دانلود وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM
وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM
وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRMدانلود وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM مبانینظریوپیشینهتحقیقتعیینفاکتو
——-
![وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM](https://sidaa.looksfile.com/api/common/ImageRenderer?img=22230MjY4NDQ_.jpg&w=150&h=150&path=content/productpic/)
وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 138
حجم فایل: 756
قیمت: 55310 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 138 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM
مقدمه
در سالهاي اخير با تحولات صورت گرفته در فن آوريهاي اطلاعات و ارتباطات با بوجود آمدن مفاهيم جديد در جهاني شدن ، فعاليت آزادانه ، افزايش نوآوري ، كاهش مستمر چرخه عمر محصولات و … شاهد طلوع مفهوم مديريت ارتباط با مشتري (CRM) به عنوان يك رويكرد مهم در كسب و كار بودهايم كه هدف آن بازگشت به دورهي بازاريابي شخصي است .
اين مفهوم نسبتاً سادهاي است كه بيان ميدارد مشتريان مختلف محصولات مختلفي را مي طلبند ( الهي 1385) CRM به سازمانها و شركتها كمك ميكند تا بفهمند كدام مشتري ارزش به دست آوردن ،كدام ارزش نگهداشتن ، كدام مشتري استراتژيك بوده ، كدام سودآور است و از كدام يك ميتوان صرف نظر کرد ( عابدين 1385) ،شركتها اغلب در فهم CRM دچار مشكل ميشوند ، آنها تصور ميكنند كه ميتوانند تنها با پياده سازي تكنولوژي به مزاياي CRM دست يابند ، ولي آنها نميدانند ، كه تنها در صورتي ميتوانند از مزاياي عمده كسب و كار CRM بهره گيرند . كه به اتخاذ استراتژي كسب و كار مشتري محور كه موجب فرهنگ سازماني مشتري محور ميشود مبادرت نموده و سپس تكنولوژي مناسب و يكپارچه با زير ساخت IT شركت را پياده سازي كنند .
دليل ديگري كه شركتها را هنگام انتخاب CRM دچار مشكل ميكند اين است كه هيچ فروشندهاي همه قابليتهاي CRM كه مورد نياز شركت ميباشد را ارائه نميدهد ( خانلري ، 1385)
برای مشاهده توضیحات فایل وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM اینجا کلیک کنید
برای دانلود فایل باکیفیت وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM روی دکمه زیر کلیک نمائید
✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی
✔️ بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل
✔️ دانلود سریع و مستقیم
✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
✔️ دانلود وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM
Posted in: