وپیشینه تحقیق سازگاری

Published on می 2, 2024

دانلود وپیشینه تحقیق سازگاری

وپیشینه تحقیق سازگاری

دانلود  وپیشینه تحقیق سازگاری

وپیشینه تحقیق سازگاری وپیشینه تحقیق سازگاریدانلود وپیشینه تحقیق سازگاری مبانینظریوپیشینهتحقیقسازگاریمبانینظریوپیشینهتحقیقسازگاری

——-

 وپیشینه تحقیق سازگاری

وپیشینه تحقیق سازگاری

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 53
حجم فایل: 604
قیمت: 70310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 53 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏سازگاری‏
‏ سازگاری ‏عبارت ‏است ‏از ‏ميزان ‏برداشت ‏فرد ‏از ‏هماهنگي ‏نوآوری ‏با ‏ارزش ‏های موجود، ‏تجربه ‏های ‏گذشته ‏و ‏نيازهای ‏گيرنده ‏نوآوری ‏است . (يغمايي ‏و ‏شيرازی؛1390: 14) ويژگي های ‏ادراک ‏شده ی ‏نوآوری ‏معيار ‏مناسبي ‏برای ‏پيش بيني ‏پذيرش فناوری ‏هستند ‏و ‏قابليت ‏پيش بيني ‏اين ‏عوامل ‏بسيار ‏فراتر ‏از ‏ويژگي های ‏جمعيت شناختي،اقتصادی ‏و ‏اجتماعي ‏است.(Ngai et al. ; 2012 : 117 ) ‏ در ‏رابطه ‏با ‏ابعاد ‏نوآوری ‏راجرز ‏برای ‏اولين ‏بار ‏پنج ‏عامل ‏اصلي ‏پيچيدگي ، ‏قابليت سازگاری، ‏رؤيت ‏پذيری، ‏قابليت ‏استفاده ‏و ‏مزيت ‏نسبي ‏را ‏به ‏عنوان ‏عوامل ‏اصلي ‏مؤثر ‏بر پذيرش ‏نوآوری ‏نام ‏برد . نوآوری ‏بستگي ‏به ‏ادراک ‏پذيرنده ‏در ‏مورد ‏ميزان ‏تطابق ‏با ‏ارزشهای ‏کنوني ‏فرد، ‏تجارب‏ قبلي ‏و ‏نيازهای ‏پذيرنده ی ‏احتمالي )‏سازگاری ( ‏دارد .‏ Wu and Subramaniam; 2012 : 351) ‏ )
‏ زماني ‏كه ‏كانال ‏ارتباطي ‏شركت ‏يا ‏سازمان ‏با ‏سبك ‏زندگي و ‏نيازهاي ‏مشتريان ‏انطباق ‏نداشته ‏باشد ‏احتمال ‏موفقيت آن ‏فعاليت ‏ارتباطي ‏در ‏ارائه ‏خدمات ‏كاهش ‏يافته ‏و ‏مشتري از ‏به ‏كارگيري ‏آن ‏خدمت ‏خودداري ‏ميكند ‏به ‏عبارتي نميتواند ‏با ‏آن ‏خدمت ‏ارتباط ‏نزديكي ‏برقرار ‏كند. ‏(بهبودی ، عابدینی و جلیلوند ؛ 1391 )كويينگ لويس ‏و ‏همكارانش ‏در ‏سال 2010 تاثير ‏سازگاري ‏را ‏بر روي ‏قصد ‏استفاده ‏مورد ‏بررسي ‏قرار ‏دادند و ‏به ‏اين ‏نتيجه رسيدند ‏كه ‏بين ‏متغير ‏سازگاري ‏و ‏قصد ‏استفاده ‏رابطه مثبت ‏و ‏معني داري ‏وجود ‏دارد. ‏ (كويينگ لويس ‏و ‏همكارانش ‏؛ 2010) بنابراين ‏ميزان ‏بالاي سازگاري ‏يك ‏تكنولوژي ‏با ‏نيازها ‏و ‏سلايق ‏افراد ‏باعث افزايش ‏احتمال ‏پذيرش ‏آن ‏توسط ‏افراد ‏خواهد ‏شد . مطالعات تیلور و تاد مشخص ساخت بر اساس نظریه اشاعه نوآوری باورها دارای 3 ویژگی برجسته درک سودمندی ( مزیت نسبی ) ، درک سهولت استفاده ( میزان پیچیدگی ) و سازگاری است .( تیلور و تاد ؛ 1995 )

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

 

برای مشاهده توضیحات فایل  وپیشینه تحقیق سازگاری  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت وپیشینه تحقیق سازگاری روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود وپیشینه تحقیق سازگاری

admin
Author: admin

Posted in:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *