وپیشینه تحقیق مدل FROو سطح وفاداری مشتری

Published on می 2, 2024

دانلود وپیشینه تحقیق مدل FROو سطح وفاداری مشتری

وپیشینه تحقیق مدل FROو سطح وفاداری مشتری

دانلود  وپیشینه تحقیق مدل FROو سطح وفاداری مشتری

وپیشینه تحقیق مدل FROو سطح وفاداری مشتری وپیشینه تحقیق مدل FROو سطح وفاداری مشتریدانلود وپیشینه تحقیق مدل FROو سطح وفاداری مشتری مبانینظریوپیشینهتحقیقمدلFROوسطحوفاداریمشتریمبانینظریوپیشینه

——-

 وپیشینه تحقیق مدل FROو سطح وفاداری مشتری

وپیشینه تحقیق مدل FROو سطح وفاداری مشتری

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 135
حجم فایل: 6549
قیمت: 69710 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 135 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏9
‏فصل دوم: مباني نظري تحقيق
‏1
‏ وپیشینه تحقیق مدل FRO‏و سطح وفاداری مشتری
‏«‏وفاداري‏»
‏مقدمه
‏در ابتداي ‏فصل دوم ‏راجع به وفاداري مشتريان، تاريخچه آن، تعريف، انواع شاخص‌هاي سنجش وفاداري، و برخي مفاهيم و نكات مربوط به مقوله وفاداري بحث مي‌شود.
‏وفاداري مشتريان
‏با ورود به هزاره سوم ميلادي، بسياري از مفاهيم در سازمان‌هاي پيشتاز، مفهومي ديگر پيدا كرده‌اند، مشتريان وفادار كه به طور مكرر از يك فروشنده كالا و خدمات مي‌خرند و نسبت به او نگرش مثبتي دارند و به همين جهت خريد از او را مصرانه به آشنايان خود توصيه مي‌كنند، اهميت زيادي يافته‌اند‏.‏ تحقيقات نشان مي‌دهد كه 5درصد افزايش در وفاداري مشتري باعث مي‌شود 25 تا85 درصد سود شركت افزايش يابد، ‌اين نرخ را “هزينه‌ وفاداري” مي‌گويند (محمدي:1382 ،ص55). همچنين هزينه جذب يك مشتري جديد بين 5 تا11 برابر نگهداري يك مشتري قديمي است. از طرفي ضرر و زيان از دست دادن يك مشتري در حكم فرار100 مشتري ديگر است زيرا يك مشتري ناراضي، در نهايت حتما سازمان را ترك مي‌كند و پس از جدا شدن از سازمان، مشكل نارضايتي خود را به 8 نفر انتقال مي‌دهد آنها را به سوي رقبا مي‌كشاند(همان: ص20). بنا براين وفاداري مشتري كليد موفقيت تجاري است و مفهوم مشتري وفادار افزايش قابليت سود‌دهي در هزينه‌هاي پايين است. در دنياي پر تحول امروز، ايجاد نگهداري وفاداري مشتري به تلاشي سخت نيازمند است.
‏متاسفانه بيشتر سازمانهاي تجاري قديمي‏،‏ روش‌هاي نوين روابط مشتري را ‏م‏د نظر قرار نداده و بيشتر ‏مشتري‌هاي خود را از دست داده‌اند(مقصودي، 1382، ص261) مشتريان وفادار يا مشتريان ارزشي كه مشتريان قديمي ما‌ هستند، بايد همواره در سازمانها‌ مورد تاكيد باشند. سازمانها بايد از فرار مشتريان جلوگيري كرده، با ارائه يك كار تيمي موثر

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

 

برای مشاهده توضیحات فایل  وپیشینه تحقیق مدل FROو سطح وفاداری مشتری  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت وپیشینه تحقیق مدل FROو سطح وفاداری مشتری روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود وپیشینه تحقیق مدل FROو سطح وفاداری مشتری

admin
Author: admin

Posted in:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *