وپیشینه تحقیق مفاهیم برند
Published on می 2, 2024
دانلود وپیشینه تحقیق مفاهیم برند
وپیشینه تحقیق مفاهیم برند
وپیشینه تحقیق مفاهیم برند وپیشینه تحقیق مفاهیم برنددانلود وپیشینه تحقیق مفاهیم برند مبانینظریوپیشینهتحقیقمفاهیمبرندمبانینظریوپیشینهتحقیقمفاهیمبرند
——-
![وپیشینه تحقیق مفاهیم برند](https://sidaa.looksfile.com/api/common/ImageRenderer?img=20329NzE1OA__.jpg&w=150&h=150&path=content/productpic/)
وپیشینه تحقیق مفاهیم برند
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 99
حجم فایل: 327
قیمت: 55310 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 99 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مفاهیم برند
تعاريف متنوعي از برند ارائه شده است و رويكردهاي مختلفي در اين تعاريف وجود دارد. برخي از تعاريف از ديدگاه مصرفكننده است؛ برخي از منظر شركت و حتي پارهاي ديگر از تعاريف بر حسب هدفي كه دنبال ميكنند تشريح ميشوند.
مدتها بود كه برند تنها به عنوان بخشي از محصول فيزيكي قلمداد ميشد و بيشتر تعاريف برند، تعبيري از برند به عنوان يك واژه، نام و يا علامت داشت (اُرد، – Urde.
1999). امروزه برند چيزي فراتر از اين امور است. يك برند ارائه دهنده مجموعهاي از قولها و تعهدات است و به اعتماد، ثبات و پايداري و مجموعهاي تعريف شده از انتظارات اشاره دارد (ديويس، – Davis.
2000). اين مجموعه قولها و تعهدات شامل خصوصيات و ويژگيهايي است كه خريدار ميخرد و حاصل آن رضايت اوست. ويژگيهايي كه يك برند را شكل ميدهد ممكن است واقعي يا غيرواقعي، عقلايي يا احساسي، ملموس يا نامرئي باشد (آمبلر، – Ambler.
1992). اگرچه يك مصرفكننده ممكن است هيچگونه ارتباطي با يك محصول يا خدمت نداشته باشد ولي او ميتواند نوعي ارتباط با برند و ويژگيهاي آن داشته باشد (وبستر، – Webster.
2000). اين ارتباط با برند و ويژگيهاي آن متأثر از ادراكات مشتري است و كاملاً ذهني است (وود، – Wood.
2000) و همين ارتباط ضامن بقاي رابطهاي بلندمدت كسب و كار و مشتري است (فرنير، – Fournier.
1998). در حقيقت، ادراك مشتريان از برند، خواه درست باشد خواه نادرست، مبناي تصميمگيري آنها براي خريد برند است (بوكر، – Bowker.
2003). اگر برندي به طور دائم به عنوان ارائهدهنده استانداردهاي بالايي از كيفيت ادراك شود، با ارزش و قوي محسوب ميشود. بنابراين، درك اين موضوع كه چرا نويسندگان، برند را چيزي بيشتر و يا كمتر از مجموعه رابطههاي ذهني افراد نميدانند، در
برای مشاهده توضیحات فایل وپیشینه تحقیق مفاهیم برند اینجا کلیک کنید
برای دانلود فایل باکیفیت وپیشینه تحقیق مفاهیم برند روی دکمه زیر کلیک نمائید
✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی
✔️ بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل
✔️ دانلود سریع و مستقیم
✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
✔️ دانلود وپیشینه تحقیق مفاهیم برند
Posted in: