و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)

Published on می 2, 2024

دانلود و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)

و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)

و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)

 و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم) و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم) – 12 ‏فصل دوم: ادبیات پژوهش ‏2-1- ‏مقدمه‏……………………………دانلود فایل

“” alt=”دانلود و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)” />

Istanbul Bilgi Universitesi

——-

 و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)

و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 69
حجم فایل: 116
قیمت: 74000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 69 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

12
‏فصل دوم: ادبیات پژوهش
‏2-1- ‏مقدمه‏……………………………………………………………………………………………………………………..‏ 13
‏2-2- ‏مدل اثربخشی‏………………………………………………………………………………………………………….‏ 14
‏2-3- ‏دو تئوری درباره اثربخشی تبلیغات‏…………………………………………………………………………….‏ 15
‏2-4- ‏برای تعیین اثربخشی تبلیغات چه چیزی را باید اندازه گیری کنیم؟‏…………………………………‏ 19
‏2-5- ‏نقش برنامه ریزی صحیح رسانه ها در اثربخشی‏…………………………………………………………..‏ 20
‏2-6- ‏تغییر مداوم‏ ‏ دنیای رسانه ها‏……………………………………………………………………………………..‏ 20
‏2-7- ‏ماموریت و هدف‏……………………………………………………………………………………………………‏ 25
‏2-8- ‏تصمیم درباره بودجه تبلیغات‏……………………………………………………………………………………‏ 25
‏2-9- ‏ارزیابی و انتخاب پیام‏………………………………………………………………………………………………‏ 26
‏2-10- ‏تصمیم درباره رسانه‏……………………………………………………………………………………………….‏ 26
‏2-11- ‏ارزیابی اثربخشی تبلیغات‏……………………………………………………………………………………….‏ 27
‏2-12- ‏اثربخشی تبلیغات‏…………………………………………………………………………………………………..‏ 28
‏2-13- ‏ابعاد آثار مثبت منفی‏………………………………………………………………………………………………‏ 28
‏2-14-تحلیل نظریه اثربخشی تبلیغات…………………………………………………………………………………‏ 29
‏2-15- ‏حوزه های اثربخشی تبلیغات‏………………………………………………………………………………….‏ 30
‏2-16- ‏ابعاد اعتمادسازی در رسانه تبلیغی‏…………………………………………………………………………..‏ 31
‏2-17- ‏مدل های اعتمادسازی در رسانه های تبلیغی- تجاری‏………………………………………………..‏ 35
‏2-18- ‏مدل اعتماد دیویس، مایِر و شورمن‏………………………………………………………………………….‏ 36
‏2-19- ‏مدل TAM ‏…………………………………………………………………………………………………………‏ 38
‏2-20- ‏بررسی نظریه ناهماهنگی شناختی از لئون فستینگر و کاربرد آن در تبلیغات‏…………………..‏ 40
‏2-21- ‏کاربرد نظریه های ارتباطات: اقناع و تبلیغ‏…………………………………………………………………‏ 51
‏2-22- ‏اقناع و نگرش‏……………………………………………………………………………………………………….‏ 53
‏2-23- ‏پروپاگاندا‏……………………………………………………………………………………………………………..‏ 54
‏2-24- پژوهش های انجام شده در جهان‏……………………………………………………………………………‏ 70
‏2-25- پژوهش های انجام شده‏…………………………………………………………………………………………
13
‏فصل دوم
‏ادبیات پژوهش
14
‏2‏-1-‏ ‏مقدمه‏
‏در حدود 100 سال پیش ویلیام هکث William Heketh
‏ ‏با گفتن این جمله ک‏ه‏ :‏ ‏«نیمی از تبلیغات انجام شده به هدر می رود، فقط ما نمی دانیم کدام نیمه از آن » توجه همه را به « توانائی حساب دهی Accountability
‏»‏ ‏تبلیغات معطوف کرد.
‏چیزی که از نظر عملی برای تبلیغ دهنده اهمیت دارد این است که سرمایه ای که خرج تبلیغات کرده ، تا چه میزان برگشت دارد ؟ آیا تبلیغاتی که بابت ساخت و پخش آن ‏ ‏هزینه کرده ‏ ‏واقعا تاثیر داشته است؟ ‏ ‏آیا تاثیر تبلیغات‏ ‏ قوی بوده است یا ضعیف؟
‏دانستن جواب این سوالات برای تبلیغ دهنده مهم است چرا که امروزه شرکتها هزینه زیادی بابت ساخت و پخش تبلیغات پرداخت می کنند. به گفته‏ “‏جک تروت‏”‏ ‏ ‏پولی که برای تبلیغات مصرف می کنیم کم نیست. هر دقیقه جنگ جهانی دوم 9000 دلار، هر دقیقه جنگ ویتنام 22000 دلار هزینه برداشت. اما در فینال لیگ فوتبال آمریکایی صورتحساب هر دقیقه تبلیغ دومیلیون دلار است، بنابراین تبلیغ دهنده حق دارد در مورد‏ ‏میزان‏ ‏اثربخشی تبلیغاتش مطلع باشد Aksoy

 

برای مشاهده توضیحات فایل  دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

“> و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم) روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)

admin
Author: admin

Posted in:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *