پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد, کارت امتیازی متوازن, نقشه استراتژی

Published on می 2, 2024

دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد, کارت امتیازی متوازن, نقشه استراتژی

پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد, کارت امتیازی متوازن, نقشه استراتژی

دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد, کارت امتیازی متوازن, نقشه استراتژی

پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد, کارت امتیازی متوازن, نقشه استراتژی , خرید , ارزان , مبانی , نظری , ارزیابی , عملکرد, , کارت , امتیازی , متوازن, , نقشه , استراتژی ,

——-

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : وورد<br>نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 43 صفحه<br><br> قسمتی از متن Word (..docx) :<br><br> ارزیابی عملکرد, کارت امتیازی متوازن, نقشه استراتژی

فصل دوم : ادبیات تحقیق
2-1. ارزیابی عملکرد 11
2-1-1.تعاریف 11
2-1-2. دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد 12
2-1-3. تاریخچه ارزیابی عملکرد 12
2-1-3-1. ارزیابی عملکرد در ایران 13
2-1-4. ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد 13
2-1-5. ویژگی های نظام ارزیابی عملکرد سازمانی کار آمد 14
2-2. مدل های ارزیابی عملکرد 14
2-2-1. مدل های اندازه گیری عملکرد………………………………………………………………………………………………………. 14
2-2-1-1. مدل سینک و تاتل 15
2-2-1-2. ماتریس عملکرد(1989) 16
2-2-1-3. هرم عملکرد(1991) 16
2-2-1-4. تحلیل ذی نفعان(2001)…………………………………………………………………………………………………………… 17
2-2-1-5. چارچوب مدوری و استیپل(2000)…………………………………………………………………………………………. 18
2-2-1-6. الگوی فیشر برای ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………………………………… 19
2-2-2-7. کارت امتیازی متوازن…………………………………………………………………………………………………………………..19
2-2-1-8. مدل تعالی سازمانی اروپا……………………………………………………………………………………………………….. ……20
2-2-1-9-مدل دمینگ………………………………………………………………………………………………………………………… ….. 21
2-2-1-10. مدل مالکولم بالدریج………………………………………………………………………………………………………….. 21
2-2-1-11. مدل تعالی در کسب وکار…………………………………………………………………………………………………… 21 2-3. بررسی سیستم ارزیابی عملکرد وانتخاب مناسب ترین سیستم………………………………………………………………. 22
2-3-1. دلایل انتخاب کارت امتیازی متوازن…………………………………………………………………………………………. 23
2-4. معرفی مدل کارت امتیازی متوازن………………………………………………………………………………………….. 25
2-4-1. روش امتیازی متوازن به عنوان یک سیستم ارزیابی عملکرد………………………………………………………. 28
2-4-2.منظرهای روش امتیازی متوازن………………………………………………………………………………………………. 28
2-4-2-1. منظر مالی …………………………………………………………………………………………………………………….. 29
2-4-2-2. منظر مشتری………………………………………………………………………………………………………………….. 29
2-4-2-3. منظر فرایندهای داخلی کسب و کار………………………………………………………………………………… 29
2-4-2-4.منظر یادگیری و رشد……………………………………………………………………………………………………… 30
2-4-3. روش ارزیابی متوازن به عنوان یک سیستم ارزیابی عملکرد……………………………………………………… 30
2-4-4. چرا استراتژی ها در عمل پیاده نمی شوند؟………………………………………………………………………………. 31
2-4-4-1.مانع مربوط به عدم انتقال استراتژی………………………………………………………………………………….. 32
2-4-4-2. مانع مربوط به عدم هم سویی کارکنان با استراتژی……………………………………………………………. 32
2-4-4-3. مانع مربوط به عدم تعهد مدیریت ارشد…………………………………………………………………………… 33
2-4-4-4.مانع مربوط به عدم تخصیص منابع لازم……………………………………………………………………………. 33
2-4-5.بر طرف کردن موانع اجرای استراتژی به کمک روش ارزیابی متوازن……………………………………………. 33
2-4-5-1. بر طرف کردن مانع مربوط به انتقال استراتژی………………………………………………………………….. 33
2-4-5-2. برطرف کردن مانع مربوط به عدم هم سویی کارکنان…………………………………………………….. . 34
2-4-5-3 . بر طرف کردن مانع مربوط به عدم تخصیص منابع لازم…………………………………………………….. 34
2-4-5-4. برطرف کردن مانع مربوط به عدم تعهد مدیریت ارشد……………………………………………………….. 35
2-4-6. توازن در ارزیابی متوازن………………………………………………………………………………………………….. 35
2-4-6-1. توازن بین سنجه های مالی و غیر مالی……………………………………………………………………………… 35
2-4-6-2. توازن بین ذی نفعان داخلی و خارجی……………………………………………………………………………… 35
2-4-6-3. توازن بین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت………………………………………………………………………….. 36
2-4-6-4. توازن بین شاخص های هادی و توابع عملکرد…………………………………………………………………….. 36
2-4-7. نقشه استراتژی………………………………………………………………………………………………………………….. 36
2-4-7-1. وجوه نقشه استراتژی……………………………………………………………………………………………………… 38
2-5.سیستم جامع مدیریتی کارت امتیازی متوازن………………………………………………………………………………. 39
2=5=1. سیستم جامع مدیریت کارت امتیازی متوازن برای متصل ساختن استراتژی به عملیات……………………. 39
2-5-1-1. مرحله نخست : تنظیم استراتژی………………………………………………………………………………… 39
2-5-1-2. مرحله دوم :برنامه ریزی استراتژیک………………………………………………………………………. 41
2-5-1-3. مرحله سوم : هم سویی سازمان با استراتژی……………………………………………………………… 42
2-5-1-4. مرحله چهارم:برنامه ریزی عملیات………………………………………………………………………… 42
2-5-1-5. مرحله پنجم:کنترل،نظارت و یادگیری………………………………………………………………. 43
2-5-4-6. مرحله ششم :سنجش و ساز گار کردن استراتژی……………………………………………………… 43
2-5-2. سنگ بنای موفقیت……………………………………………………………………………………………….. 43
2-5-3. حمایت مدیریت ارشد……………………………………………………………………………………………. 43
2-5-3. مدیریت پروژه………………………………………………………………………………………………………. 44

فصل دوم:

ادبیات تحقیق,

 

برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد, کارت امتیازی متوازن, نقشه استراتژی  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد, کارت امتیازی متوازن, نقشه استراتژی روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد, کارت امتیازی متوازن, نقشه استراتژی

admin
Author: admin

Posted in:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *