پیشینه تحقیق استراتژی بازاریابی

Published on می 2, 2024

دانلود پیشینه تحقیق استراتژی بازاریابی

پیشینه تحقیق استراتژی بازاریابی

دانلود پیشینه تحقیق استراتژی بازاریابی

پیشینه تحقیق استراتژی بازاریابی , خرید , ارزان , مبانی , نظری , استراتژی , بازاریابی ,

——-

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : وورد<br>نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 142 صفحه<br><br> قسمتی از متن Word (..docx) :<br><br>ادبیات تحقیق 17
مقدمه 18
گفتار اول – تعاریف و مفاهیم 18
تعریف برنامه ریزی 18
بازاریابی 19
هزینه ها 21
منافع 22
گفتاردوم- ویژگی های برنامه ریزی 26
انواع برنامه ریزی 26
برنامه ریزی راهبردی 27
برنامه ریزی استراتژیک 27
تاریخچه برنامه ریزی استراتژیک 28
برنامه ریزی استراتژیک چگونه انجام می شود؟ 29
مزایای برنامه ریزی استراتژیک 29
ویژگی های برنامه ریزی استراتژیک 30
برنامه ریزی استراتژیک در بخش دولتی 31
سطوح فرآیند برنامه ریزی استراتژیک سازمانی 32
مدل های برنامه ریزی استراتژی 33
مدل میتنزبرگ 33
مدل BCG (گروه مشاوران بوستون) 33
مدل تدوین استراتژی GE (جنرال الکتریک) 34
مدل پروتر 36
مدل SWOT 37
مدل CMS 39
مدل برایسون 40
مدل فرآیند استراتژیک 45
مدل کارت امتیازی موزون BSC 45
دلایل عدم اجرای استراتژی های تدوین شده در سازمان 45
عدم مشارکت کارکنان در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک شرکت 46
فرآیند برنامه ریزی استراتژیک 48
بیانیه ماموریت و بیانیه چشم انداز 51
چشم انداز: 51
ماموریت: 51
طرح کلی برنامه ریزی استراتژیک 52
فرآیند برنامه ریزی استراتژیک 52
ابزار ها و رویکردهای برنامه ریزی استراتژیک 52
تحلیل موقعیت 52
اهداف موضوعات و هدف 52
گفتارسوم-انواع بازاریابی و استراتژی بازاریابی 52
– بازاریابی شبکه ای 52
– بازاریابی هدفمند 53
ترویج تاکتیک 53
استراتژی بازاریابی 59
گفتارچهارم-استراتژی بازاریابی خدمات بیمه 65
بازاریابی ارتباطات 65
تعریف اهداف ارتباطی 65
استفاده از تبلیغات 66
حضور نمایشگاهی 66
خرید آدرس ها 66
دو انتخاب، پیش رو 70
فهمیدن و استاد شدن در این مهارت: 73
آیا مشتری احتمالی شما قبول دارند و اعتراف می کند که -مشکلی دارد؟ 74
دست وپا زدن و تقلا کردن در برنامه های بازاریابی خود رامتوقف کنیم! 75
چه چیزی در تمامی برنامه های "ایجاد و تولید تماس" های ماوجود دارد؟ 77
تاثیر تمامی این شرایط و اخبار بد بر میزان توانایی ما دریافتن و جذب مشتریان احتمالی جدید و گذاشتن قرار ملاقات و بستن فروش، چگونه است؟ 78
برای مشتریان احتمالی خود، کارگاه های آموزشی رایگان برگزار کنیم! 80
بهترین راه برای ایجاد تماس های جدید در کار فروشندگی بیمه برای داشتن فروشهای جدید، چیست؟ 81
برترین متدهای تولید تماس (به علاوه نکات ناگفته) 83
– متدها تبلیغاتی بیشتر در تولید تماس 93
گفتار پنجم -آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP دربیمه 111
آمیزه بازاریابی 113
آمیزه موفق بازاریابی 119
ایجاد تمایز 120
فروش از طریق همه کانال ها 120
نرم افزارها 120
جستجو در اینترنت 120
تاثیر اینترنت برآمیخته بازاریابی 120
زمان ایجاد اعتماد مشتری 122
قدرت درحال افزایش مشتریان 122
ترکیب عناصر بازاریابی 124
الف) محصول را می توان بدین گونه تعریف کرد: 124
ب) قیمت: 125
ج) توزیع (مکان): 126
د) ترفیع (ترویج و گسترش): 128
پست مستقیم، همیشه در نقطه هدف 130
گفتار ششم-آمیخته بازاریابی با مدل ارزیابی عملکرد سازمانها درسیستم الکترونیکی 131
سازمانهای کوچک و متوسط و تجارت الکترونیکی: 135
مدلهای ورود سازمانهای کوچک و متوسط به تجارت الکترونیکی 136
ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد سازمانهای کوچک و متوسط در ورود به تجارت الکترونیکی: 137
2-مدل پیشنهادی 139
-تشریح اجزاء مدل پیشنهادی: 140
3- عوامل سازمانی: 142
4- سیستم های بین سازمانی: 142
تعیین اعتبار مدل پیشنهادی 144
تاثیر آمادگی الکترونیکی بر شاخصهای مالی عملکرد 144
گفتار هفتم- سابقه تحقیقات انجام شده درباره موضوع 149
الف)پیشینه داخلی: 149
ب) پیشینه خارجی 150
جدول چهارچوب نظری 152
نتیجه گیری 154

فصل دوم
ادبیات تحقیق

مقدمه
با شتاب گیری رقابت در عرصه تولید و مصرف، امروزه اکثر شرکتهای موفق منابع و توان رقابتی خود را دایرمدار بازاریابی یا در معنایی کامل تر در سطح بازرگانی قرار می دهند. آنچه مسلم است این است که راه ارتزاق و استمرار حیات سازمانها از شاهرگ بازاریابی می گذرد و در این محیط پیچیده و مبهم که رقبای قدر و نوآور هرزگاهی قد علم می کنند، داشتن استراتژی بازاریابی لاجرم و ضروری می گردد. آنچه در ادامه این تحقیق به آن پرداخته شده، نگاهی گذرا بر استراتژی های بازاریابی استراتژی در شرکت بیمه است که با یافتن موقعیت خود در محصول یا خدمات خود لازم است استراتژی کلان بازاریابی خود را بر ترکیب موثر از استراتژی ها ی موفق قرار دهد تا در محیط پویای پیرامون خود بتواند بقای خود را حفظ کند.
گفتار اول – تعاریف و مفاهیم
تعریف برنامه ریزی,

 

برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه تحقیق استراتژی بازاریابی  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق استراتژی بازاریابی روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود پیشینه تحقیق استراتژی بازاریابی

admin
Author: admin

Posted in:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *